quarta-feira, 16 de abril de 2008

Andando


Un día que non tomo o atallo e mira ti o que me aparece á beira das máquinas do tren. Din un rodeo pero valeu a pena, sempre paga a pena mesmo se non topas nada, cantos e cantos baldíos terei percorrido! a verdade é que teño a facultade de perderme con bastante facilidade cando camiño, non me molesta, andar é moi san, e a miudo aparécenche cousiñas lindas como estas e danche unha alegría. Normalmente non me gusta consultar o mapa e tiro para diante, intuitivamente, e ando e ando e bastantes veces teño que recoñecer que me equivoquei de ruta pero, para min, non ten moita importancia, á final todos os camiños teñen o seu lado bo. Mesmo se hai que recuar.

4 comentários:

Anabela Magalhães disse...

Linda fotografia, Rui. Lindo texto. É a vida, afinal, feita de escolhas de caminhos mais ou menos tortuosos ou rectilíneos, feita de avanços e recuos, sobre piso confortável ou pedregoso.
Gostei. Também falo disto no meu blogue.
Fica bem.

rui disse...

Muito obrigado, pela visita e o comentário. Gostei do texto que publicou do João Pereira, com o tema do Prozac, a excelência ou a felicidade. Eu sempre tento ensinar às minhas filhas a relatividade da importância dos sucessos. E quando uma me diz que quer ser cabeleireira ou escritora não forço nenhum dos dois caminhos, a felicidade estará aí onde tu a procurares.

Anabela Magalhães disse...

Sem dúvida, Rui. Assino por baixo.

Zeltia disse...

ai, filliño, iso é porque non te cansas!

a foto ten o seu aquel nese contraste entre a máquina, dura, fría, forte, e as floriñas febles, vivas e coloristas

por hoxe xa teño que deixar a lectura
un saúdo afectuoso, rui.