Qué dexeneración, veño de chegar á casa que se converteu en forno cargado con catro litros de cervexa, a primeira cousa abrir de par en par as ventás do salón, do meu cuarto, do cuarto do computador e a porta da entrada para que este airiño morno de Hydra veña escorrentar esta calor. A segunda cousa foi beber medio litro de cervexa, e o meu corpo parece que se está a desfacer en auga, non vai quedar nada de min. Esta noite festa na miña casiña, son mañá as viaxes dos colegas a outras cidades, e imos celebralo, con viño tinto, birra e ... para a cea... en fin, a carnizaría estaba pechada, voulles facer unhas tortillas de patacas, qué carallo! A mágoa é non ter un chouriciño para lles dar sabor, aquí é complicado o da carne de porco. En fin, día de todo véspera de nada xa que logho vou ficar aquí sozinho con este meu fiel escudeiro, o computador.
Tamén adicarei máis tempo ao blog, aínda que, agora que recordo, non por moitos días, porque o mércores, jaia da! baina jai hadia izango da! Oporrakkkk! As vacacións, as férias. Ah..
e falando de todo um bocadinho, agora o meu irmancinho esta a trabalhar em Maia, xa fala portugués, o cabronazo qué sorte ten.
Venha, um beijinho para todos que vou ajeitar a minha humilde morada para recever aos meus ilustres visitantes (todos grandes bebedores, gente da minha mesma religião)
3 comentários:
O teu irmão está a trabalhar na Maia? Portugal? E fala português como tu?
Bem, só é um par de semanas, foi enviado pela sua companhia fazer uns trabalhinhos, e já falava comigo no skype em português.
Ah, e nunca me ouvistes falar, porque o francês ça va, mas o português... precisava de ficar uns mesinhos a viver no pais.
Ah, ele tem um blogue de informática e coisinhas assim http://www.alonsoruibal.com/
(o condenado tem o mesmo nome que eu!)
Vou espreitar.
Enviar um comentário